Reklamation - Hvis der er noget galt med produktet

Reklamationsret

Dit køb er omfattet af dansk købslovgivning. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd som slitage og manglende vedligeholdelse.

Du skal kontakte os inden "rimelig tid". Du skal indberette reklamationen inden for "rimelig tid", dvs. umiddelbart efter, at du har opdaget fejlen. Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligst efter fejlen er opdaget.
 

Sådan gør du:

1. Du skal sende en mail til info@stvalentinshop.com. Beskrive så detaljeret som muligt, hvad problemet ved varen er og send gerne et billede.

2. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner, med hvad du skal gøre inden du sender varen til os.

3. Når vi har modtaget pakken og gennemgået reklamationen, vender vi tilbage på enten mail eller telefon.

Kom forbi butikken

Som en ekstra service tilbyder vi, at du altid kan komme forbi vores butik i Aarhus og reklamere over varer, som du har købt online.

Reklamationer skal sende til:

S.T. VALENTIN
Guldsmedgade 23
8000 Aarhus C
Danmark

I pakken er det en god idé at vedlægge en kopi af beskrivelsen du sendte på mail, konto nr. og kontaktoplysninger.

Det er kundens ansvar, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.

Hvis du ønsker, kan vi sende en returlabel på mail som du selv kan printe ud og påsætte pakken. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer behandlingstiden for klagen.

Hvis du selv vælger at sende varen retur, refunderer vi rimelige fragtomkostninger ved begrundet klage. Ellers er du som kunden selv ansvarlig for fragtudgiften. Husk at varen altid skal være pakket godt ind, og få en kvittering for afsendelsen. Du har ansvaret for pakken/varen(r) op til vores modtagelse.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt COD (efterkrav) eller lignende.
 


Oplysninger om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt ved os, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

 



Fandt du ikke det du søgte, kan du kontakte os på info@stvalentinshop.com eller ringe på tlf.: +45 50 96 84 57

Telefonen er åbent :
Mandag - Fredag 09:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 16:00 
Søndag: Lukket

Du kan altid sende SMS'er og/eller mail til os 24/7, vi svarer tilbage inden for 24 timer.

 

Nulstil din adgangskode

Log ind

Glemt adgangskode? eller opret en ny konto her

Opret en konto hos S.T. Valentin