Vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg oplever tekniske problemer med betalingen

I de fleste tilfælde, hjælper det at skifte din Internet browser.

Prøv evt. Firefox, Google Chrome, Safari m.m.

Hvis der stadig er problemer med at komme igennem med betalingen, venligst kontakt os på kundeservice@stvalentin.dk.


Jeg har ikke fået min ordrebekræftelse

Det kan godt ske, at din bekræftelsesmail er endt under dine uønskede mails. Ellers kan det være, at du har indtastet en forkert mailadresse.

Venligst kontakt os på kundeservice@stvalentin.dk, så vi kan bekræfte dit køb.


Jeg har ikke modtaget min ordre

Du kan altid spore din pakke på Post Nord eller GLS' hjemmeside. Dit forsendelsesnummer er sendt til din mail, sammen med din faktura. I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit forsendelsesnummer, venligst kontakt os på kundeservice@stvalentin.dk, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status.

Track & Trace pakker fra Post Nord her
Track & Track pakker fra GLS her


Kan jeg spore min forsendelse/pakke?

Du modtager en e-mail fra os, så snart varen forlader vores lager. I den mail vil du finde et trackingnr. og et link til tracking på GLS eller Post Nord.

Hvis du ikke har modtaget noget, venligst kontakt os på kundeservice@stvalentin.dk, så kan vi oplyse dig forsendelsesnummeret med det samme.

Track & Trace pakker fra Post Nord her
Track & Track pakker fra GLS her


Hvor lang er leveringstiden?

Vi har som regel dag-til-dag levering med Post Danmark og GLS. Dog vil der højest gå 2 hverdage, før du modtager din pakke.

Du kan også altid følge din pakke her:

Track & Trace pakker fra Post Nord her
Track & Track pakker fra GLS her


Jeg har modtaget en forkert vare

Vi bestræber os på at løse problemer med forkerte varer hurtigst muligt. Du kan enten kontakte os på kundeservice@stvalentin.dk eller via telefonen +45 50 96 84 57, så sender vi straks den rigtige vare til dig.


Jeg vil gerne bytte min vare

Ønsker du at ombytte den købte vare til en anden størrelse/style, skal du blot anvende den vedlagte returlabel, hvorefter du afleverer returpakken på Posthuset eller i Pakkeboksen. S.T. VALENTIN betaler returfragten, når du vælger at ombytte.


Jeg vil gerne returnere min vare

Vi tilbyder 14 dages returret, fra den dag du modtager din pakke.

Ønsker du at returnere den købte vare skal du selv sørge for returfragten. Du kan med fordel vælge at anvende den vedlagte returlabel, men være opmærksom på at vi pålægger dig et mindre gebyr på 49 DKK.


Kan I skaffe en vare hjem, hvis den ikke er på lager?

Vi vil altid gøre vores bedste for at skaffe en udsolgt vare hjem til dig. Kontakt os på kundeservice@stvalentin.dk eller ring til os på +45 50 96 84 57. Så kontakter vi leverandøren med det samme.


Køb online, ombyt/returner i butikken

Som en ekstra service tilbyder vi, at du altid kan komme forbi vores butik i Aarhus og bytte/returnere varer, som du har købt online. Vores adresse er Guldsmedgade 23, 8000 Aarhus C.